DLACZEGO TO ROBIMY?

Wierzymy, że golf sprawdza się na wielu polach. Golfistki i golfiści grają dla zdrowia, dla towarzystwa, budowania relacji w biznesie. Natomiast firmy sponsorują turnieje lub zawodników, bo chcą budować swój pozytywny wizerunek, wzmacniać lojalność klientów, a przede wszystkim zwiększać sprzedaż w grupie premium. Jak wskazuje Bankier.pl – 30 proc. konsumentów chętniej kupuje produkty i usługi firm sponsorujących sport.

Od 15 lat łączymy te punkty widzenia. Organizujemy największe wydarzenia golfowe w Polsce, w tym takie turnieje jak Polish Masters, Porsche Inter Auto Polska Golf Business League i Dr Irena Eris Ladies Golf Cup. Dla firm organizujemy szkolenia, imprezy integracyjne i całe programy lojalnościowe oparte na golfie.

Od 14 lat wydajemy największy magazyn golfowy w Polsce „Golf&Roll”. Stworzyliśmy system Golf-Booking.com, który łączy kluby i golfistów. Dzięki temu docieramy do większości osób, które aktywnie grają na polach w całym kraju lub biorą udział w turniejach.

W golfa gra 10% osób z listy najbogatszych „Forbesa”. Z raportu firmy Wealth-X wynika, że osoby zamożne wybierając sport, decydują się właśnie na golfa (na dalszych miejscach są np. narty czy tenis). Z kolei firma KPMG, która co roku bada europejski rynek golfowy, wskazuje, że Polska jest tutaj wschodzącym rynkiem z dużym potencjałem – krótko mówiąc, liczba golfistów w Polsce systematycznie się zwiększa. To silny trend widoczny już nie tylko na świecie, ale również w naszym kraju.

Marketing sportowy.

Dobierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązania jeśli chodzi o marketing sportowy. Chcesz dotrzeć do golfistek i golfistów, którzy grają w największym turnieju Polish Masters? A może wolisz wyselekcjonowaną grupę przedsiębiorców, którzy biorą udział w naszej Biznes Lidze?